top of page

Group

Public·262 members

Ázerbájdžán Švédsko živě 16.11.2023

+994 Ázerbájdžán, +1 Bahamy, +973 Bahrajn, +880 Bangladéš, +1 Barbados, +32 ... +46 Švédsko, +41 Švýcarsko, +992 Tádžikistán, +255 Tanzanie, +66 Thajsko, +886 ...

Pracoval jako sociální pracovník s Romy, na prevenci korupce v ČR, či na destigmatizaci lidí s duševním onemocněním. Mezi jeho úspěchy patří fotografické výstavy v New Yorku, Ženevě a Bruselu, podíl na dvou dokumentárních filmech či založení filmového festivalu Na hlavu s tématikou duševního zdraví. Věnoval se sérii rozhovorů Nebát se pro Skautský institut a společně s přítelkyní Adélou Plechatou vydali knihu Normální šílenství představujícím atlas duševního zdraví do každé domácnosti. Jana Hejlová (1987) Někdy máte v životě vše, o čem jste snili, ale vesmír vás přesto zavolá jinam. Jmenuji se Jana Hejlová, jsem učitelka a podnikatelka. Procestovala jsem na 40 zemí a v roce 2017 jsme s manželem prodali byt, opustili práci a vyrazili téměř na rok do světa jako dobrovolníci. Po návratu jsem se rozhodla přiblížit dobrovolnictví zejména mladým lidem, kteří díky němu mohou levně poznat svět a hlavně sami sebe. Cestovat jak dlouho chcete třeba i do krajin, o kterých se vám ani nesnilo a přitom pomáhat dobré věci. Přesně tak může vypadat dobrovolnictví. Mým přáním je, aby to, co dobrovolnictví dalo mně, mohlo na vlastní kůži zažít co nejvíce mladých lidí. Aby se uměli rozhodovat podle toho, co opravdu chtějí a ne podle toho, co si myslí, že by se mělo. Webové stránky Patrik Zouhar Jsem člověk s otevřenou myslí se zálibou v přírodě, sportu, meditaci, józe a osobním rozvoji. Už jako malý kluk jsem měl potřebu zbavovat se věcí a hledat nová a jednoduchá řešení, která zlepší kvalitu života mně i ostatním. Minimalismus se tak logicky stal mou filozofií a ukázal mi, jak žít vyrovnaně, bez zbytečného stresu a s minimem osobních věcí. Objevil jsem nástroje a techniky usnadňující nejen každodenní činnosti, ale i mezilidské vztahy nebo práci s in